Kérdése van? Hívjon minket! +36202852257

Gyakran ismételt kérdések

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

Milyen termékek vásárolhatók?

A ne pazarolj webshopjában jelenleg szárazáruk (pl. rizs, tészta, zab, müzli, stb), édességek, használati tárgyak, tisztítószerek és olajok vásárolhatók. A termékkínálatot folyamatosan bővítjük!

Minden termékünk mellett egy piktogram jelzi, hogy hova tudjuk kiszállítani. Kérlek ezeket vegyétek figyelembe a megrendelésnél.

Milyen csomagolásban érkeznek a termékek?

A megrendelt termékeket előre kimérjük, így a saját tárolódobozaidba nem tudjuk ezeket tenni.

A webshopban forgalmazott termékek visszaváltható göngyöleggel, környezettudatos csomagolásban megvásárolhatóak. A visszaváltható csomagolást közvetlenül a kiszállítást végző személynek lehet visszaadni. A visszaváltható üvegekért pontokat írunk jóvá, melyek a későbbi rendeléseknél levásárolhatóak. A rendszer nyilvántartja a kiadott üvegeket, így annyit tudsz visszaváltani, amennyit vásároltál nálunk. Csak az általunk forgalmazott üvegeket áll módunkban visszavenni.

 

Hogyan veheted át a terméket?

A megrendelésed kétféleképpen veheted át:

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS: A házhozszállítás menetéről a legfontosabb tudnivalókat a Kiszállításról cím alatt szedtük össze. További kérdés esetén írj nekünk és mi szívesen segítünk!

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL: Ha közel laksz hozzánk, vagy meg tudod oldani, hogy elgyere a megrendelt termékért, válaszd a személyes átvételt. Ebben az esetben összekészítjük a csomagodat és mailben értesítünk, hogy jöhetsz érte a ne pazaroljba (1027 Budapest, Fő utca 79.). Erről bővebb információt a Személyes átvétel részben találsz.

Hogyan adhatsz hozzá plusz termékeket a már meglévő rendelésedhez?

Természetesen erre is van lehetőséged. Ez esetben külön rendelésként tudod ezt leadni.

Kérjük, a megjegyzés fül alatt minden esetben add meg az előző rendelésed számát, így összekapcsoljuk a két rendelésed és csak egyszer kell kifizetned a szállítási költséget, amennyiben még nem dolgoztuk fel az első rendelésedet.

Mi a teendő, ha lemaradt valami a rendelésedből vagy hibás a termék?

Sajnáljuk, ha problémát tapasztaltál a rendeléseddel kapcsolatban! Szeretnénk ezen segíteni, ezért kérjük, írj nekünk a rendeles@nepazarolj.hu címre. A probléma pontos leírása mellett a rendelésszámod megadása is segíti munkánkat.

Mi történik, ha elfogy a megrendelt termék?

Azon leszünk, hogy mindig azt kapd, amit megrendeltél. Azonban előfordulhat, hogy nem tudjuk pontosan azt a terméket küldeni, amit a kosaradba raktál. Amennyiben módunkban áll, erről előzetesen tájékoztatunk és küldünk csereterméket, ha szeretnéd.

Betét díjas rendszer:

A webshopban forgalmazott termékek visszaváltható göngyöleggel is megvásárolhatóak.

Mit is jelent ez?

Előre kimért mennyiségben tudjátok megvásárolni a termékeket a webshopban. Ezeket üveg tárolókban szállítjuk nektek és ha kiürül akkor a következő rendelésnél csak visszakülditek nekünk. Így nem keletkezik csomagolási hulladék adott termék elfogyasztása után.

 

Mennyibe kerül ez nekem?

Az értékesített termékek árához a kosárban hozzáadódik a göngyöleg ára (betétdíj). A betét díj ára az érintett számlán minden esetben feltüntetésre kerül. Pontosan feltüntetve, hogy az adott rendelés összege mennyi betéti díjat tartalmaz.

pl.:  570 g vöröslencse – 200 forint a betét díj

 

Miért is éri ez meg nekem?

A visszaváltható üvegekért pontokat írunk jóvá, melyek a későbbi rendeléseknél levásárolhatóak.

Mindemellett nagyban hozzájárultok ahhoz, hogy ne romboljuk a környezetünket ilyen hatalmas léptékben.

 

Hogy jut vissza hozzánk az üveg?

A visszaváltható csomagolást közvetlenül a kiszállítást végző személynek lehet visszaadni. A rendszer nyilvántartja a kiadott üvegeket, így annyit tudsz visszaváltani, amennyit vásároltál nálunk. Vagy egyszerűen csak sétálj be vele a ne pazaroljba.

A KISZÁLLÍTÁSRÓL

Hova szállítunk ki?

Jelenleg 2 részre osztottuk szállítási területeinket:

  • Fővárosi
  • Országos

Fővárosi terület:

Budapest

Remeteszőlős

Nagykovácsi

Solymár

Budaörs

Törökbálint

Biatorbágy

Budakeszi

Páty

Milyen időpontban számíthatsz a kiszállításra?

Megrendeléskor lehetőséged van a Megjegyzés rovatban jelezni a számodra alkalmas időpontot. Ezt igyekszünk figyelembe venni, azonban törekszünk arra, hogy a kiszállítás gazdaságos legyen és ne terheljük felesleges plusz körökkel a környezetet.

A szállítás várható időpontját emailben írjuk meg a kiszállítást megelőzően. Ha ez az időpont nem felel meg neked, akkor kérjük, jelezd ezt a megadott elérhetőségen és megpróbálunk megoldást találni. A szállítás időpontja változhat a forgalomtól függően. De jelenleg a megrendelésed idő pontja alapján a következőkre számíthatsz:

A szerda 10:00-ig leadott rendelésedet az azt követő csütörtökön, pénteken szállítjuk ki/veheted át.

A vasárnap 10:00-ig leadott rendelésed az azt követő kedden szállítjuk ki.

Országos rendelés esetén hétköznap 10:00-ig leadott rendelésedet 1-4 munkanapon belül kapod kézhez.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja fővárosi szállítás esetén megrendelés végösszege 5000-10.000 Ft 990 Ft, megrendelés végösszege 10.000-20.000 Ft 690 Ft, 20.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes. Országos szállítás esetén a kiszállítási díj, 20.000 Ft alatti vásárlás esetén 1290 Ft, 20.000 Ft felett ingyenes.

Mi a minimális rendelési érték?

Fővárosi kiszállítás esetén a minimum rendelési összeg 5000 forint.
Országos szállítás esetén nincs minimális rendelési érték.

Meddig adhatod le a rendelésed?

A szerda 10:00-ig leadott rendelésedet az azt követő csütörtökön, pénteken szállítjuk ki/veheted át.

A vasárnap 10:00-ig leadott rendelésed az azt követő kedden, szerdán szállítjuk ki/veheted át.

Országos rendelés esetén hétköznap 10:00-ig leadott rendelésedet 1-4 munkanapon belül kapod kézhez.

 

Országos rendelési lehetőség fővárosi házhozszállítási területen kívül bárhova lehetséges. Ebben a 24H futárszolgálat van a segítségünkre.

Magyarország egész területére száraz árukból, használati eszközökből, higiéniai termékekből és kiegészítőkből tudtok rendelni.

Ezeknek a megrendelésének a szállítását csak papírzacskóban tudjuk vállalni.

Hogyan tudsz fizetni?

A termékek árát a webshopon találod. Megrendelésed elküldése után mi az üzletben összekészítjük neked a termékeket, a kimérős árut pedig lemérjük. A vásárlásod végösszegét így pontosítjuk és egy visszaigazoló emailben elküldjük neked. Ezt az összeget csak Barionnal tudod kifizetni.

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, nem kell begépelned a kártyaadataid egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Használható kártyák: Mastercard és Maestro bankkártya, Visa és Electron bankkártya, Amex bankkártya. Ha nincs bankkártyád, fizetéshez használhatod az előre feltölt ött Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid is tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni. Ez a fizetési mód számodra ingyenes.

A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésződ zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja.

A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.

A Barion Payment Zrt. elérhetőségei:

1117 Budapest, Infopark sétány 1.

+3614647099

hello@barion.com

Általános Szerződési feltételeiket és benne az adatkezelésre és adatvédelemre adott feltételeiket itt találod.

Biztonságos a szállítás?

Ha szeretnéd, akkor csak letesszük az ajtód elé a csomagot, kérjük ezt a megjegyzésbe írd bele.

A SZEMÉLYES ÁTVÉTELRŐL

Hogyan veheted át személyesen a megrendelt termékeket?

A webshopon válaszd a személyes átvétel lehetőségét. A megrendelt termékeket összekészítjük neked, kimérjük és értesítünk, ha jöhetsz érte a ne pazaroljba.

Meddig adhatod le rendelésed személyes átvételre?

A szerda 10:00-ig leadott rendelésedet az azt követő csütörtökön vagy pénteken veheted át.

A vasárnap 10:00-ig leadott rendelésed az azt követő hétfőn, kedden vagy szerdán veheted át, melyről értesítünk.

Mikor veheted át a csomagod a ne pazaroljban?

Minden esetben értesítünk emailben, ha jöhetsz rendelésedért, melyet Nyitvatartási időben tehetsz meg.

Személyes átvétel esetén van minimális rendelési összeg?

Személyes átvétel esetén nincs minimális rendelési összeg.