Kérdése van? Hívjon minket! +36202682509

Gyakran ismételt kérdések

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

Milyen termékek vásárolhatók?

A ne pazarolj webshopjában jelenleg szárazáruk (pl. rizs, tészta, zab, müzli, stb), édességek, használati tárgyak, tisztítószerek és olajok vásárolhatók. A termékkínálatot folyamatosan bővítjük!

Milyen csomagolásban érkeznek a termékek?

A megrendelt termékeket előre kimérjük, így a saját tárolódobozaidba nem tudjuk tenni.

A webshopban forgalmazott termékeket személyes átvétel esetén kérheted visszaváltható üvegekbe vagy papírzacskóba. Melyeket a következő átvételre magaddal hozhatsz és visszavesszük. Csak az általunk forgalmazott üvegeket áll módunkban visszavenni. Futárszolgálatos szállítás esetén papírzacskókba tesszük az általad rendelt termékeket.

Hogyan veheted át a terméket?

A megrendelésed kétféleképpen veheted át:

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL: A házhozszállítás menetéről a legfontosabb tudnivalókat a Házhozszállítás cím alatt szedtük össze. További kérdés esetén írj nekünk és mi szívesen segítünk!

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL: Ha közel laksz hozzánk, vagy meg tudod oldani, hogy elgyere a megrendelt termékért, válaszd a személyes átvételt. Ebben az esetben összekészítjük a csomagodat és e-mailben értesítünk, ha jöhetsz érte a ne pazaroljba (1027 Budapest, Fő utca 79.).

Hogyan adhatsz hozzá plusz termékeket a már meglévő rendelésedhez?

Természetesen erre is van lehetőséged. Ez esetben külön rendelésként tudod ezt leadni.

Kérjük, a megjegyzés fül alatt minden esetben add meg az előző rendelésed számát, így összekapcsoljuk a két rendelésed és csak egyszer kell kifizetned a szállítási költséget, amennyiben még nem dolgoztuk fel az első rendelésedet.

Mi a teendő, ha lemaradt valami a rendelésedből vagy hibás a termék?

Sajnáljuk, ha problémát tapasztaltál a rendeléseddel kapcsolatban! Szeretnénk ezen segíteni, ezért kérjük, írj nekünk a rendeles@nepazarolj.hu címre. A probléma pontos leírása mellett a rendelésszámod megadása is segíti munkánkat.

Mi történik, ha elfogy a megrendelt termék?

Azon leszünk, hogy mindig azt kapd, amit megrendeltél. Azonban előfordulhat, hogy nem tudjuk pontosan azt a terméket küldeni, amit a kosaradba raktál. Amennyiben módunkban áll, erről előzetesen tájékoztatunk és küldünk csereterméket, ha szeretnéd.

 

A KISZÁLLÍTÁSRÓL

Hova szállítunk ki?

Magyarországon belül bárhová rendelhetsz termékeinkből (kivéve: tejtermékek, pékáru és zöldség-gyümölcs, ezeket személyes átvételre kérheted boltunkba).

Milyen időpontban számíthatsz a kiszállításra?

Hétköznap 10:00-ig leadott rendelésedet 1-4 munkanapon belül kapod kézhez.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítási díj:
1-10.000 Ft rendelés esetén 1990 Ft
10.000-20.000 Ft rendelés esetén 1590 Ft
20.000-30.000 Ft rendelés esetén 1190 Ft
30.000 Ft felett ingyenes.

Mi a minimális rendelési érték?

Nincs minimális rendelési érték.

 

Hogyan tudsz fizetni?

A termékek árát a webshopon találod. Megrendelésed elküldése után mi az üzletben összekészítjük neked a termékeket, a kimérős árut pedig lemérjük. A vásárlásod végösszegét így pontosítjuk és egy visszaigazoló emailben elküldjük neked. Ezt az összeget csak Barionnal tudod kifizetni.

 

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

 

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, nem kell begépelned a kártyaadataid egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Használható kártyák: Mastercard és Maestro bankkártya, Visa és Electron bankkártya, Amex bankkártya. Ha nincs bankkártyád, fizetéshez használhatod az előre feltölt ött Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid is tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni. Ez a fizetési mód számodra ingyenes.

 

A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésződ zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja.

A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.

 

A Barion Payment Zrt. elérhetőségei:

1117 Budapest, Infopark sétány 1.

+3614647099

hello@barion.com

Általános Szerződési feltételeiket és benne az adatkezelésre és adatvédelemre adott feltételeiket itt találod.

 

Biztonságos a szállítás?

Ha szeretnéd, akkor csak letesszük az ajtód elé a csomagot, kérjük ezt a megjegyzésbe írd bele.

 

A SZEMÉLYES ÁTVÉTELRŐL

Hogyan veheted át személyesen a megrendelt termékeket?

A webshopon válaszd a személyes átvétel lehetőségét. A megrendelt termékeket összekészítjük neked, kimérjük és értesítünk, ha jöhetsz érte a ne pazaroljba.

Meddig adhatod le rendelésed személyes átvételre?

A szerda 10:00-ig leadott rendelésedet pénteken veheted át.

Mikor veheted át a csomagod a ne pazaroljban?

Minden esetben értesítünk e-mailben, ha jöhetsz rendelésedért, melyet Nyitvatartási időben tehetsz meg.

Személyes átvétel esetén van minimális rendelési összeg?

Személyes átvétel esetén nincs minimális rendelési összeg.